online FX

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u enkele veelgestelde vragen. Als u hier niet kunt vinden wat u zoekt, neem dan telefonisch contact op met een van onze klantenservicemedewerkers op 0800 020 5916 (in Nederland) or +32 2 643 8874 vanuit internationale locaties. U kunt ook een e-mail sturen naar online@westernunion.com.

REGISTRATIE

WAT SOORT DOCUMENTATIE HEB IK NODIG OM MIJN ONLINE AANVRAAG IN TE DIENEN?

Als u een individu bent, moet u alle van de volgende:

  • Bank statement
  • Een geldig primaire stuk van de overheid uitgegeven identiteitsbewijs met foto *
  • Fysieke postadres, zijn postbussen niet geaccepteerd

*Voorbeelden van aanvaardbare identificatie zijn paspoort, nationale identiteitskaart, en een foto rijbewijs.

Als u een bedrijf, dan kunt u bezoeken en zich aanmelden via Online FX voor Kleine Ondernemingen.

HOE WEET IK OF MIJN AANVRAAG IS GEACCEPTEERD?

Als u een aanvraag online hebt ingediend en alle  vereiste documentatie hebt verstrekt, worden nieuwe rekeningen meestal binnen 24 uur goedgekeurd.

Een vertegenwoordiger van de klantenservice zal direct contact met u opnemen als meer informatie nodig is. In sommige gevallen kunt u worden gevraagd om kopieën of aanvullende documentatie te verstrekken.

TRANSACTIE

WORDEN ER KOSTEN GEREKEND VOOR DEZE SERVICE?

Er worden geen kosten gerekend voor het openen en het houden van een rekening. De kosten variëren per transactie. Afhankelijk van de aard van uw transactie kunnen er kosten worden gerekend door een derde partij zoals banken en betalingsverwerkers. Raadpleeg Types van financiering en betaling voor meer informatie.

HOE SNEL ZULLEN DE ONTVANGERS HUN GELD ONTVANGEN?

De snelheid hangt af van de leveringsmethode die u kiest. Raadpleeg Types van financiering en betaling voor meer informatie.

MOETEN DE ONTVANGERS OOK EEN REKENING BIJ WESTERN UNION BUSINESS SOLUTIONS HEBBEN?

Nee. U kunt een betaling direct naar hun bankrekening sturen.

Registreer u vandaag nog voor een gratis rekening